jueves, 22 de marzo de 2012

El meu primer 7a !!!!!

Després de 15 dies sense fer res de res, sense poder tocar roca degut a les alergies del meu nene, entre d'altres coses... per fi, anem a blocar. Decidim anar a Targasonne ja que l'Edu tenia alguns progectes molt interessants i molt a punt allí.

Jo doncs, tinc de tot allí, així que em sembla perfecte. I cap allí ven motivats que hi vem anar.

El primer dia, ens vem dirigir cap a Dolmens on allí vaig estar provant un 7a, que ja tenia vist. El de darrere del Uniformicide, que pel que posa a la guia no té nom. Després d'alguns intents el vaig veure factible però no va acabar sortint. Així doncs, vaig decidir de descansar mentres l'Edu provaba el Psoas Hole un 8a+ que també estaven probant el Roger Crespo i el Pol Roca. I se'l va treure!!!!  :)

En acavar, després de la gran motivació d'ambos, vem decidir anar cap al Creature a probar el 21 grammes un 8B que tenia molt apuntet. I també se'l va treureeeeeeeeeeeeee!!!! Es que és una màquina el meu neneeeeee!!!!!!!!!!!



El dia següent vem anar al sector del Taz a calentar una miqueta. Allí vaig estar provant un 6c (devoreur de la lumière) i em va sortir al primer pegue!!!! Val a dir, que ja l'havia provat anteriorment.

Després vaig acompanyar al meu xicotet a provar un 8a (la trave + Nazgul) i també va caure!!!!!! Així doncs, li vaig dir d'anar a Dolmens altre cop a veure si queia el 7a que vaig deixar pendent el dia anterior. I va caureeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! El meu primer 7a!!!!!!!!!!!!!!!






I per rematar i fer-se un POKER, l'Edu es va treure un 7c+ (l'oeil du voisin) a la zona del parking. Ja a última hora quan ja quasi marxavem.

Així que un magnífic cap de setmana amb un clima esplendit, una gent genial i un munt d'encadenes bons cap a casa!!!!!!!!



Gràcies a tots per la vostra companyia i el bon rotllo!!!!


Ahhhh!!!!  No us perdeu el seu blog !!! http://educlotet.blogspot.com.es/


El meu primer 7a !!! from Vanessa Gibert on Vimeo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario